Olen täällä taas! Itse asiassa olen ollut niin siipi maassa Itellan toiminnan suhteen, ettei ole ollut juurikaan inspiksiä korttien suhteen. Toki harrastan edelleen, mutta jokin ilo siitä on hävinnyt. Minun on vaikea ymmärtää sitä, ettei oikeudenmukaisuus voittanut. Minusta on erittäin kamalaa, että suuri ja hallitseva Itella voi kohdella asiakkaitaan niin, että tekee niistä syyllisiä.

En käsitä sitäkään, että jos valitan kortista, jonka minä olen saanut, ja minkä Itella on pilannut, niin se on minun vika, koska en ole pakannut sitä huolellisesti!? Aika paksua. Olen edelleen sitä mieltä, että kortit olisi kuljetettava vahingoittumatta. Tästä mielipiteestä olen saanut ymmärtää postin kautta, että olen vaan turhan jurputtaja.

Saan edelleen postikortteja ja kun ne tulevat naarmuuntuneina, heitän ne siihen kasaan, missä kaikki muutkin pilalle tärveltyneet kortit ovat ja koitan vaan unohtaa saaneeni yhtään mitään.

En siis haluaisi niitä yksittäin lähetettyjä postikortteja. Parasta olisi lähettää minulle kuoressa kulkeneita kortteja, jos niitä vaan on. Ei kannata ostaa uutta korttia, siihen merkkiä ja antaa sen sitten postin tärveltäväksi.

Pääsiäinen lähestyy! Anteeksi, rakkaat ystävät, etten lähetä ainuttakaan pääsiäiskorttia, sillä en tuhlaa rahojani siihen, että Itella saa ne myllyttää huippuluokan lajittelukoneissaan. Älkää lähettäkö minullekaaan, sillä uskon kyllä, että ajatus on kaunis, mutta lopputulos ihan kaikkea muuta.