Minua kiinnostaisi tietää, miten kaikki ovat innostuneet keräilystä? Korttien keräilystä?

Minulla innostus alkoi jo 1979 eli aika hiivatin kauan sitten. Vanhempani kiersivät Suomea asuntovaunun kanssa ja laittoivat minulle paikkakuntakortteja. Niitä kun alkoi kertyä sitten muiltakin, aloin laittaa niitä kansioon ja järjestykseen. Minulla on vieläkin se eka kansioKieli ulkona

Alunperin olin siis vain minulle lähetettyjen korttien varassa. En juurikaan kertonut kenellekkään, että keräilen pk-kortteja, kun minusta se oli jotenkin hoopoa, mutta siihen aikaan oli tapana lähetellä kortteja. Aina kun käytiin jossain, lähetettiin kortteja ja niitä oli tarjolla joka kioskissa.

Vasta sitten 1990-luvulla minulle selkisi, että korttien keräily on harrastus! Missä luulossa olinkaan ollutSilmänisku Otin asioista selvää ja olin ihan liekeissä kun tajusin, että on olemassa Apollo! Liityin oitis ja sitä kautta olen saanut monta hyvää vaihtokaveria.

Kortteja on sitten vuosien mittaan kertynyt ihan kivasti, sillä pk-kortteja on nyt 12 000kpl eli kaikki kaapit täynnä kansioita. Vaatteet ei mahu minnekkään!

Lisäksi kaikkia muita kortteja on vaikka kuin...