Ostin todella hienon kirjan! Kirjasta luin ensin Apollo-lehdestä ja sytyin heti. Sitten kaivoin lisätietoa netistä. Sitä kautta olisi voinut tilata kirjan, mutta säästääkseni toimituskulut, menin Suomalaiseen kirjakauppaan, mikä oli mainittu myös myyjäksi.
Vaan, kirjaa ei ollutkaan siellä ja kustantajaltakin se oli loppuunmyyty!!! Siis, olin hankkimassa itselleni todella hyvää kirjaa:) Tilasivat sen minulle sitten Helsingin myymälästä ja niin sain sen parin päivän viiveellä, mutta hyvää kannattaa odottaa. Hintakin oli aika kallis, 44.50, mutta maksoin, koska siitä kirjasta on minulle iloa pitkäksi aikaa.
1583774.jpgKirja on kovakantinen ja varsin laadukas ja niin painava, että minun oli hälyytettävä "kantaja", kun en nyt juuri itse saa kannella juuri mitään.
1583777.jpgTänä aamuna plarasin koko kirjan läpi. Jos minulla on lähes 2000 Helsinki-korttia, niin KAIKKI kirjan kortit olivat minulle ennen näkemättäömiä! Pikkasen masens...että, on minulla "huono" kokoelma. Lohdutin itseäni, että minun kokoelmani voisi olla arvokas sitten, kun minua ei enää ole:-D