Tänään kävin pikapikaa Keräilypäivillä. Koska minulla on flunssa, niin en sillai jaksanut jäädä tsekkailemaan enempiä. Silti sain kyllä tärvättyä reilun kympin, kun ostin pari nippua kortteja pikahuutokaupasta. Niillä kyllä pärjää jonkin aikaa, kun saan laitettua niitä vaihtokavereille. Kerroinkin siellä tapahtumassa, kuinka parhaat korttini saan juuri vaihtokavereiltani. Minun on turha alkaa käydä läpi keräilytapahtumien kortteja itselleni, sillä en kuolemaksenikaan muista mitä minulla ja mitä ei.

Vaan, minulla olisi nyt tarjolla pari juttua. Siis sillai, etten tarvitse niistä rahaa, mutta vaihdossa kortteja, kiitos Nauru

Ensinnäkin, japanilaisia leffabannereita, kaikki erilaisia.

1265541978_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Toiseksi, jotain sellaista, josta minulla ei ole harmainta haisuakaan mitä ne ovat? Kuka tietäis? Niitä on useampi...

1265542057_img-d41d8cd98f00b204e9800998eToimii vähän nii ku raskauskiekko Silmänisku