Laitoin Itellalle vielä postia, ihan vaan tiedoksi sen, millaisen määrän viallisia kortteja sain tammikuussa ja että haluaisin korvauksia.

Sain pitkän ajan päästä vastauksen, missä taas kehuttiin heidän, Itellan toimintaa ja miten harvinaista se on, että posteja vioittuu ja jos, niin sehän on asiakkaan oma vika, jos ei osaa pakata lähetystä niin, että se kestää koneellisen käsittelyn. Postikorttia ei voi pakata!!! Voisi siis unohtaa kokonaan sen perinteisen postikortin, jos se on pakattava?

He ovat pahoillaan, kun heidän palvelu ei ole tyydyttänyt minua. Jos he rikkovat minun postini, se EI ole palvelua. Se on heidän virhe, joka tulisi edes jollain lailla hyvittää, mutta "Emme hyväksy korvausvaatimusta". Se oli lyhyt ja lakoninen vastaus. En vaatinut miljoonia, en vaatinut mitään, vain korvauksia. Olisivat voineet vaikka laittaa postimerkkejä, mutta ei.

Itellalle ei ole asiakkaalla mitään merkitystä. Olen sentään 40v maksanut postimaksuja ja se ei ole pieni summa, sen tietävät kaikki läheiseni, jotka ovat aina ihmetelleet, miten paljon postia laitan. Ennen homma toimi todella hienosti, mutta viime vuosina kaikki on mennyt alas kuin lehmän häntä.

Asia on nyt ymmärretty! Yritin siis ihan kaikkeni, hyvällä ja lopulta en enää viitsinyt noudattaa asialinjaa, koska mistään ei ollut mitään hyötyä. Itella on sellainen koneisto, joka nujertaa yksittäisen ihmisen. Tekee asiakkaasta syyllisen ja nostaa vaan omaa "egoaan".