No niin, sainpas sen tehtyä! Eilen jo aloitin ja tänään lopetin. Kävin kasan minulle tulleita pk-kortteja läpi ja uusia niistä oli minulle 112 kpl. Hiivatin hidasta, kun ensin aakkostin kaikki kortit ja niistä otin sivuun ne paikkakunnat, joista on oma kansio. Sitten kun se oli tehty, aloin käydä kansioita läpi. Tähän minulla oli hyvänä apuna Marion ja Markku Aro, jotka lauloivat minulle taustalla Pusu Tämä onnistui siksi, että olen saanut olla yksin kotona. Lapset eivät oikein sulata minun tätä osiota musiikkigenressäni.

1312728044_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

MIKKELI-kortteja on nyt yli 100, niin saivat oman kansion, minkä järjestelin uuteen uskoon. Ongelmana on nyt se, kun kaapit alkavat olla niin täynnä, ettei mahdu kansioita enää yhtään. Tarttiskohan siivota vaatekaapista lisää tilaa. Mitä sitä ihminen vaatteilla kun on kortteja Nauru

Loma vasta alkoi, joten ehkäpä saan muitakin kortteja laiteltua. Käyn ensin vähän reissussa, sillä perslihakset eivät oikein kestä istumista tuntitolkulla.