Koska minun koneeni tai yhteys(prkleen Sonera) on ollut viime aikoina ihan mitä sattuu, niin minullapa on ollut aikaa vaikka mihin! Olen lajitellut korttejaNauru

Ensin oli vuorossa HELSINKI! Minulla oli aivan hervoton kasa Helsinki-kortteja kertynyt ja jouduin ottaa uusia kansioitakin avuksi. Aikaa meni, kortteja plarasin ja laittelin oikeisiin paikkoihin. Lopputulos oli se, että 2000 meni rikki, koska korttikasassa oli 106 minulle uutta korttia ja nyt minulla on 2067 erilaista Helsinki-korttia ja se käsittää 7 kansiota.

1281885978_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Vähänkö oli painava kasa!!! Päällimmäisenä tuplakappaleita.

Niin kovin innostuin, että otin seuraavaksi LisiMartin-korttien laiton, mikä oli helpompi urakka, koska niitä ei ollut ihan niin paljoa. Vaan kansiot olivat niin täynnä, että oli pakko jakaa. Siirsin enkelit ja joulupukit omaan kansioon. Vaan, ei ollut helppo juttu, sillä miten olinkin niitä pukkeja ripotellut sinne tänne(en ymmärrä!). Aikaa se vei...

1281886216_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Aluksi lajittelen jonkinlaisen aiheen mukaan ja sitten alan käymään läpi. Kansiossa voi olla keskenään täysin samanlaista korttia, mutta onkin niin, että toinen on taittokortti. LM-kortteja on nyt 769kpl.

Kaiken tämän touhun keskellä poikani, vanhempi ja nuorempi suunnittelivat, mitä tekevät korteilleni kun minusta aika jättää... Vanhempi ehdotti suoraan roskikseen kärräystä. Kuvastaa erittäin hyvin, mitä mieltä on tälläisestä harrastuksestaHymy Eli minun monikymmenvuotinen urakka olisi muutamassa minuutissa kipattu roskiin!!! Nuorempi laittaisi kierrätykseen... Kiusasivat minua Pusu