Kävin torstaina työmatkalla Lahdessa ja sain sieltä mukaani kenkälaatikollisen kortteja. Koska perjantainakin olin työmatkalla, korttien plaraus siirtyi lauantaille. Tarkalleen lauantai-illalle, sillä olin aamun töissä ja sitten piti lapsia kuskailla, käydä kaupassa ja vielä ystävän kanssa lenkillä. Laatikko odotti minua uskollisesti huoneeni nurkassa ja kovasti suunnittelin, että sitten kun avaan sen, kuvaan...

Illalla, kun olin käynyt saunassa, tehnyt voileivät, asetuin laatikon kanssa sohvalle television ääreen ja sitten se alkoi. Plarasin koko laatikollisen, sellaisessa hekumassa, että muistinko kuvata??? En. Vasta tänä aamuna pulpahti mieleen, mutta nyt se on jo myöhäistä, koska kortit ovat jo kaikki hajallaan siellä sun täällä.

Sain kortteja omiin kokoelmiini ja paljon kaikille vaihtokavereille! Jee, mutta olipas mukavaa touhua Hymy

Niin, ja kortteja en ihan kirjaimellisesti saanut, vaan ostin ne. Minulla on kauppias, jota en ole nähnyt, mutta maksan hänelle ja hän toimittaa laatikon Lahdessa asuvan ystäväni työpaikalle, josta taas ystäväni toimittaa sen minulle. Kätevää, eikö?