Tänä aamuna topakasti päätin, että nyt Lisit kansioon! Lajittelin ja 29 uutta korttia sinne pääsi, loput ovat vaihtokamaa. Nyt minulla on 590kpl LisiMartin-kortteja.
Kuulin viimeeksi Keräilijöiden Vaihtopäivillä, että Lisiä on alettu keräillä ja niitä ei enää liiku sillai kun joskus ennen. Lisiä saattoi löytää alennuskoreista, mutta eipä löydy enää. Onneksi minulla on jo melko kattava kokoelma :)
Korttini olivat työmaalla näytillä ja harmikseni siellä välissä ollut pikkulappu, missä luki, paljonko kortteja on, oli hävinnyt! Onneksi muistin, että olen täällä blogissani mainnut, paljonko niitä on!!! Nyt laitan sen lapun parempaan talteen.

LisiMartin-kortit ovat minulla aiheittan järjestyksessä, toisin kuin JaanaAalto-kortit ovat luettelon mukaisessa järjestyksessä. LisiMartin-korteista ei ole luetteloa:( Joku voisi tehdä sellaisen!!! Minulla ei ole siihen vaadittavaa aikaa eikä sitä henkistä kapasiteettia.

Tässä joku kerta sitten kysyin, kuka on kiinnostunut UNISEFin korteista??? Olen autuaasti unohtanut sen ja se pinkka on edelleen kaapissani... Kuka ilmoittautuu? Niin laitan tulemaan!

Kerätkää kortteja!!!