Tänä jouluna lähetin vähemmän kortteja kuin koskaan ennen. Syynä oli se, että ajatuskin Itellan toimista, niin minua alkoi ahistaa. Korttien naarmuttaminen on niin arkipäivää ja tulee mitä ilmeisemmin jatkumaan. Ei ne mitään asian hyväksi tee, kunhan selittelevät ihan diipadaapaa...

Sain hirmuisesti joulukortteja ja ne tulivat ehjänä perille. Niin kuin viime vuonnakin. Silloin kuulin, että ottivat käyttöön vanhat lajittelukoneet. Totta kai, sillä olihan joulukortit saatava naarmuuntumatta perille. Etenkin nyt, kun olimme nostaneet asian esille.

Itellan koneistossa muutama korttikeräilijä ei ole minkään arvoinen. Valtion iso ja ainoa postilaitos saa tehdä ihan mitä tykkää ja siihen on tyytyminen. Minun on pakko myöntää, että kärsin "marssiuupumuksesta". Se, miten lukuisia kertoja olen harmistunut postia saadessani, kun joukossa on aina joku ihana kortti täysin tärveltynyt, alkaa kyllästyttää.

Olen iloinen, etten paini yksin tämän asian kanssa. Meitä on paljon samassa veneessä. Soutakaa te sillä aikaa kun minä huilaan...

Ihana Joulun aikaa kaikille teille, ihanat korttien ystävät!