Olen usein törmännyt siihen, ettei minulle voi laittaa mitään tai ei ainakaan niin paljoa kun minä laitan. Ei kannata ollenkaan olla huolissaan. Olen kerännyt kortteja pitkään ja minulla on aika kiitettävät varastot. Minä ihan mieluusti laitan sellaisia kortteja eteenpäin, joita en itse tarvitse.

Minulle ei ole pakko laittaa samaa määrää takaisin tai olla huolissaan siitä, onko joukossa minulle uusia. Pääasia, että laittaa, sillä jollei laita mitään, se on harmillista. Laitan itse aina sen verran kuin kykene, vaikkapa vain hiukan avittaakseni minua uudempaa keräilijää Nauru

Pääasia on aina se, että kortit saadaan kiertoon! Kiitos kaikille, jotka ovat Korttirigissä, sillä olen saanut paljon positiivista palautetta, kuinka olette toisianne osaneet ilahduttaa. Upeeta!

Lähetellään kortteja ja ilahdutetaan toisiamme!