Kiitos Heidi! Sain ihanan kasan kortteja tänään.


Minulle on siunaantunut aivan ihania korttivaihtajia. Kaikki sujuu niin mutkattomasti ja helposti. Saa kivoja kortteja ja on kivaa laittaa itekkin kortteja menemään.

Kaikkien kanssa homma ei kuitenkaan ole ihan mutkatonta. Minulla on muutama ulkolainen vaihtaja ja nyt olen monien kanssa joutunut lopettamaan. Viimeeksi eilen. Hän oli sellainen, joka kovasti asetti vaatimuksia ja tarkkaan rajasi omat kohteensa. Minä lähetin mitä hän pyysi ja mitä sain takaisin - YHDEN mainoskortin ja hänen omia mainoksiaan, joita minun olisi pitänyt lähettää eteenpäin??? Tätä oli siis jatkunut jo pidempään, joten panin pisteen sillä, että se posti meni suoraan roskiin.

Sitä edellinen oli sellainen, että kun lähetti listan minulle, koitin hänen toiveitaan täyttää, niin lähetti kortit takaisin ja haukkui, kuinka olinkin voinut laittaa käytettyjä kortteja???

Huh, nyt otan varoisemman kannan ulkolaisten kanssa, sillä minun kohdalle on osunut ihan liian monta sellaista jolla ei ole mitään käsitystä hyvistä tavoista saati hienotunteisuudesta.