Jaksan jauhaa edelleen tästä samasta minua niin kovasti harmittavasta asiasta, eli siitä että Posti jatkuvasti turmelee postikortteja! Mitä olen asian hyväksi tehnyt?

1. Lukuisat yhteydenotot skannattuine postikortteineen Postin asiakaspalveluun, missä vastauksissa vaan pahoitellaan??? On toki myönnetty, että vika on heidän lajittelukoneissa, mutta...

2. Otin yhteyttä Viestintävirastoon ja ilmoitin sinne, kerroin millaista "palvelua" olen saanut. Viestintävirasto valvoo postin toimia, mutta kappas...

"Postipalvelulain 37§:n 2 momentin mukaan postiyrityksen ja asiakkaan väliset sopimussuhteet ja korvausvastuuta koskevat asiat on suljettu Viestintäviraston toimivallan ulkopuolelle. Vahingonkorvausasioissa kuluttaja-asiakas voi kääntyä kuluttajaviraston puoleen. Lisätietoa kuluttajavirastosta ja kuluttajaviraston yhteystiedot löydätte täältä: http://www.kuluttajavirasto.fi"

3. Soitin Kuluttaneuvojalle. Sain kuulla, etteivät he voi tehdä asialle mitään, kun on kyseessä Valtion laitos. Olivat toki ehdottomasti sitä mieltä, että Postin pitäisi tehdä jotain sille, että meidän kortteja jatkuvasti turmellaan!!

Itse asiassa minua nyt siis todella suututtaa, sillä onko niin, että tässä taistellaan nyt tuulimyllyjä vastaan. Siis jos on kyseessä Valtion laitos, niin yksityinen ihminen ei ole minkään arvoinen ?

Taistelu jatkuu, sillä olen luvannut, ettei asioita hoideta lakaisemalla ne maton alle.

.