Minun on vaikea omaksua sellaista tyyliä, mikä on tavanomaista yleensä keräilijälle. Siis se sellainen, että on lähes valmis kokoelma ja sitten siihen niitä puuttuvia haalitaan hintaan mihin hyvänsä.
Minun tyylini on se, että mitä vähemmän rahaa laitetaan, sen parempi. Vaihto on paras tapa ja minusta vielä kaikista kivin.

Johtunee varmasti siitä, että en ole finassi-ihmisiä. En juokse rahan perässä enkä millään lailla jaksa edes puhua rahasta. Minun korttikeräilyni on viihdettä ja harrastus, jonka parissa viihdyn. En kuitenkaan omistaudu sille kokonaan, koska minulla on niin paljon muutakin, elämää korttien ulkopuolella ;). Muitakin yhtä ihania harrastuksia.

Korttien vaihtohomma onkin se kivin osio. Se, kun posti tuo lähes joka päivä jonkun kuorellisen kortteja. Saman verran posti saa viedä minun laittamiani.
LÄMMIN KIITOS KAIKILLE, jotka ovat minulle postia laittaneet.