Tänään sain lähetyksen muovitaskuja! Tilasin siis netin kautta firmasta Väriainekauppa. Homma pelasi loistavasti eli tilasin 8.6 ja nyt jo sain paketin. Tilauksen olisi voinut maksaa nettipankin kautta heti,mutta otin laskulle. Tilasin 10 pakkausta, eli minulla on nyt 100 muovitaskulehteä.

1244818928_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Poikani haki paketin postissa kivassa kesäisessä sateessa.Innolla aloitimme heti korttien laittamisen, hän omiaan ja minä omiaan, mutta - mitä kävi??? Muovitaskut olivat ihan liian pieniä! Tiukkoja.

Oli oikein otettava mitta ja mitattava, mikä mättää. Muovitaskut olivat kyllä 10x15, mutta postikortit eivät!!! Siis nyt minulle vasta valkeni, että postikorttikoko ei suinkaan ole 10x15, vaan 10,5x 14,8!!!

Milloin ja minkähän takia kortteja on sillai suurennettu ja miksi kuvataskujen koko on pysynyt ennallaan???

Näin minun on kerrottava, ettei kannata tilata muovitaskuja Väriainekaupastakaan. Sinänsä harmi,koska muuten homma toimi. Jatkan etsintöjä...

Jälkikirjoitus: Sellainen tärkeä huomautus vielä, että kun olen köyhä, niin hinta on erittäin tärkeä seikka! Siksi en esim. tilaa Altis Oy:ltä. Siellä ovat niin kalliita, että minun kannattaa hakea sitten mieluummin Prismasta. Kun tilasin sieltä  Väriainekaupasta, koko lähetys maksoi 19,80.