Olen elossa Nauru mutta olen potenut jonkin asteista marssiuupumusta. Kesä tuli niin nopeasti, että minä en pysynyt mukana ja hyydyin aivan totaalisesti. Kaikki ystäväni tietävät, etten ole kesäihmisiä... Kortit ovat kyllä kuvioissa, mutta ihan hirveesti en ole niitten kanssa jaksanut puljata. Ilmeisesti ei moni muukaan, kun postikasa minulla on kuitenkin jotakuinkin aisoissa.

Nyt minulla olisi taas kysymys! Onko ketään, kuka kerää sellaisia joulukortteja, missä lukee esim. Jouluterveiset Huttulasta??? Siis, jouluterveisiä- kortteja jostain paikkakunnalta. Minulla on sellainen kutina, että joku niitä keräisi. Minulla olisi niitä yli 20kpl.

1308340016_img-d41d8cd98f00b204e9800998eMinulla ei ollut kuin sellainen kuva enää tallella, minkä otin Systeeminetistä, joten siksi siinä on "leima".

Jos jotakuta kiinnostaa tai on tietoa, niin yhteyksiä jään oottelemaan!