Hiihtoloman päätteeksi piipahdin Turussa. Sattuipas niin somasti, että messukeskuksessa oli ROMPEPÄIVÄT! Ikinä en ole ennen ollut, mutta nyt olen. Väkeä oli todella paljon, sillä jo parkkipaikka oli melko täynnä, vaikka menimme paikalle aikaan, kun se oli ollut reilun tunnin auki. Väki oli pääasiassa miehiä, autoista kiinnostuneita miehiä.


Kun viimeeksi olin siellä Messukeskuksessa, siellä oli Kirjamessut ja paikka oli niin fiini. Nyt se oli jotenkin sellainen epäsiisti... No, en valita, mutta mitään en ostanut. Tarjonta oli siis niitä autoihin liittyviä nippeleitä ja vimpaimia. Pidän toki autoista, mutta en niiden korjaamisesta. Autoja oli esillä tai ne olivat Saabeja, joka ei ole minun suosikkini, paitsi yksi oli aika nätti...(vuosimallia -73)


Oli siellä kaikkea muutakin keräilytavaraa, astioita, kirjoja, lehtiä, kortteja... Hintataso meni laidasta laitaan. Poikani osti AkuAnkkoja 10senttiä/kpl, mutta olisi niistä saanut maksaa jopa 30€. Kortteja ei isommin ollut ja ne mitkä olivat, olivat yksittäismyynnissä ja kalliita. Minä mieluummin ostan kasan sekalaisia. Yhden sellaisen kasan löysin, hinta 5€ ja kun pikkasen plarasin, niin olisin lajitellut kaikki roskiin, sillä olivat pääasiassa ilmaisjakelukortteja.

Vaikka en mitään ostanut, niin oli varsin mukavaa kierrellä ja katella kaikkea vanhaa ja kaunista. Poikani,joka osti lehtiä ja AkuAnkan taskukirjoja, sai osakseen erittäin hyvää palvelua ja siitä minulle tuli hyvä mieli.