....eräälle Postin työntekijälle. Tuli taas laitettua tulikiven katkuista palautetta naarmuuntuneista postikorteista! Hän vastasi minulle ensin sähköpostilla ja oli pahoillaan - siis ihan oikeasti oli pahoillaan, koska kertoi itsekkin keräävänsä postikortteja ja tiesi millainen ongelma tämä on. Ihan ensimmäistä kertaa tunsin, kuinka joku otti minut tosissaan ja uskoin siihen, että hän oli pahoillaan. KAIKKI aikaisemmat olivat kuin mantran hokemista. Lisäksi hän lehetti minulle postimerkkejä...

1301236101_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Olin oikein iloinen Nauru

Vaan olipa sitten lehdessä kysymys Postille, miksi posti naarmuttaa kortteja??? Vastaus oli, että sitä tapahtuu HARVOIN! Voi kiesus, vai harvoin??? Pikemminkin se tapahtuu harvoin, että saa naarmuuntumattoman kortin. Viime viikolla sain sellaisen kortin ja olin niin iloinen, että sitä ei voi sanoin kuvata. Kortti oli minun kokoelmiini sopiva ja ehjä. Voi, sitä riemua!