Mistä ja miten vaihtokavereita???
Mahdollisuuksia on monia, mutta kerronpa muutamia.

1. Suomen postikorttiyhdistys Apollon kautta
    - Liittymällä yhdostykseen, saa varsin käyttökelpoisen jäsenluoettelon, mistä voi bongata itselleen vaihtarikavereita. Oma aktiivisuus on valttia. Minä olen sieltä katsonut sopivia ja lähestynyt vaikkapa sähköpostilla tai tekstiviestillä.

2. Huutonet on toinen paikka. Olen huutanut sieltä itselleni kortteja ja sitten tutustunut muutamiin, joiden kanssa ollaan alettu vaihtelemaan kortteja.

3. Vanhat kirjekaverit ja lisäksi swapparikaverit. Swappailun jätin yleisen kiinnostuksen mentyä ja ajanpuutteesta.

4. Ketjukirjeistä. Ollaanpa mitä mieltä tahansa ketjukirjeistä, niin minä olen aina tykännyt. Korttiaiheisia ketjuja oli jossain vaiheessa paljon liikkeellä ja sieltä bonggasin jonkun. Esim. kun jollekin piti laittaa kortti, niin samalla kysyin, saattaisiko alkaa oikein vaihtelemaan :)

5. Viimeisin on tämä blogi ja kaikki muutkin blogini :) Jos vaan joku huomaa, että minä kerään kortteja, niin saa lähestyä!