Nyt tuli minun mittani täyteen! Olen tehnyt kaikkeni ja koska MITÄÄN ei ole tapahtunut, vaan Itellan homma jatkuu entistä pahempana. Minkäänlaisia korvauksia en ole saanut, no, kerran(1) vähän postimerkkejä! Sen sijaan Itella on vain kehunut, kuinka huippuluokan lajittelukoneet heillä on ja hokee sitä samaa mantraa joka ikinen kerta, kun olen viitsinyt valittaa. Eli kaiken lisäksi Itella ei arvosta asiakkaitaan vaan pitää meitä ihan tomppeleina, joille voi syöttää ihan mitä tahansa. Voi syöttää edelleenkin, mutta minä en syö!

Tänään tuli piste! Meille tuli neljä postikorttia ja KAIKKI olivat pilalla. Minun korttini olivat kaikki naarmuilla. Pahinta oli se, että nuorin poikani sai syntymäpäiväkortin tädiltäni:


1326481969_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Poikani soitti minulle töihin ja itki! Kiitos taas Itella! Oikeesti, aivan perseestä! Poika nyyhkytti minulle, että hän saa muutenkin niin vähän kortteja ja sitten kun saa, niin sekin on rikki.

Joten, minä kauniisti pyydän, rakkaat ystävät, älkää enää lähettäkö meille postikortteja! Me ei haluta enää yhtään postikorttia, koska meillä useimmiten käy niin, että Postikortti vituttaa! Postikortti ilahduttaa aina on herja! Niin monet kerrat on mennyt päivä pilalle, kun posti on tullut. Elämässä on harmia ilmankin, niin yritän jostain päästä karsia.

Päätin myös, että en lähetä enää itsekkään postikortteja! Miksi minä maksaisin postikortista ja postimaksusta, ihan vaan sen takia, että Itella Posti saisi tehdä kortistani hakkelusta? Tähän on siis tultu ja myönnän hävinneeni oman taisteluni! Antaa Itellan sitten vaan porskuttaa niitten huippuluokan lajittelukoneidensa kanssa.

Korttien keräämistä kyllä jatkan, mutta kerään vain ehjiä kortteja eli ennen vuotta 2008 kulkeneita. Kierrän sitten vaikka kirppareita Nauru. Niin ja toki vaihdan vaihtokavereitteni kanssa kulkeneita kortteja!

Näin! Minulla on elämässä onneksi muitakin harrastuksia !