Nyt vastaan muutamaan heränneeseen kysymykseen. Eli, onko jokin paikkakunta, jota minulla ei ole? - ON! Uskomatonta, mutta välillä aina tulee vastaan sellainen paikkakunta, mitä ei ole ennestää. Se on aina kovin ilahduttavaa. Minulla ei kyllä ole mitään listaa, jonka mukaan keräisin, vaan otan vastaan paikkakuntia kun niitä satun saamaan.

Missä säilytän ja kuinka paljon...Paljon on!


Paikat ovat vaatekaapissa ja Emännän kaapissa. Siis yleensä naisilla vaatekaapit pursuaa vaatteita...minun kohdalla siellä on korttikansioita. Yksi hyllyllinen on vielä,mutta ne ovat Jaana Aallon ja Lisi Martinin kortteja.

Paikkakunnissa en seuraa kuntaliitoksia, hulluksihan siinä tulisi. Aakkostan sen mukaan, mitä kortissa lukee. Jos siinä lukee Anjalankoski, niin laitan sen Anjalankosken kohdalle, en Kouvolaan. Sitten on muutama poikkeus kuten Langinkoski ja Tapiola. Tapiola on Espoon kaupunginosa, mutta siitä on niin paljon kortteja, että olen aakkostanut ne Tapiolan kohdalle. Langinkoski kuuluu Kotkaan, mutta ihan sama juttu, minulla on sille oma paikkansa.

Mutta, kuten sanottu, joka lyylin oma tyyli. En siis väitä, että minun tyylini olisi se ainoa ja oikea. Jokainen lajittelee niin kuin parhaaksi näkee ja jotkut eivät lajittele ollenkaan.