Eilen illalla hain jälleen laatikollisen kortteja postista. Olin siis maksanut niistä ja paketti tuli ja sen purkamiseen meni koko loppuilta. Niin innoissani ja tohkeissani minä sen tein, etten muistanut edes kuvaa ottaa...
Paljon kortteja ja nyt on taas mitä vaihtaa.

Yksi helmi oli joukossa. Vanha kuva, missä ei ollut minkäänlaista mainintaa, mistä ja milloin kuva oli otettu. Siksi se kai olikin siellä kasassa, muiden joukossa. Kun se osui silmiini, olin kiljaista riemusta. Se kuva oli Kouvolasta! Vanha kuva ja niin ihanasti toi mieleen vanhoja aikoja. Kuvan rakennus on aikoja sitten purettu, mutta muistan sen hyvin, koska asuin lapsuudessani siinä ihan vieressä. Olen siitä kuvasta todella iloinen:)
1392858.jpg
Kuvasta vielä sen verran, ettei minulla ole tietoa, mikä on kuvanotto ajankohta. Joka tapauksessa lumityöt ovat tehty kolalla, ei traktorilla. Kirjakauppa oli tosi tuttu ja tunneli vasemmalla puolella oli myös pieni liikehuoneisto, mikä kuului kirjakaupalle. Kirjakaupan alapuolella oli Kouvolan Sanomien painopaikka. Voin palauttaa mieleen niitten koneitten äänen ja hajun, mikä tuli alaikkunoista, jotka usein olivat auki.