Minulla on ollut vapaa viikonloppu, siis vapaata töistä ja lapsetkin ovat maailmalla. Minulta kysyttiin, että No Wau, mitäs aiot tehdä???

En mennyt baariin enkä mihinkään muuannekaan. Olin koko lauantain kotona, pyjama päällä ja mitä tein??? Plarasin ja järjestelin korttejaPusu Istuin sohvalla kortteineni, mukana kansioita, muovitaskuja, kynä ja paperia, listoja ja luetteloita ja aika kului...

Huomasin sen, kun alkoi olla nälkä. Silloin olin istunut siinä samassa paikassa VIISI tuntia!!! Sanomattakin selvää, että selkä ja persus puutuneina. Miten se aika voikin kulua niin nopeasti.

Sain laitettua järjestykseen JaanaAallon kortit, joita oli aivan kamala määrä. Iso kasa jäi vaihdettavaksikin. Koska olin vauhtiin päässyt, niin vielä laitoin LisiMartin-kortitkin. Niitä oli myös melkoinen kasa, mutta vain 5 uutta minulle. Loput lähtee vaihtoon. Lopuksi vielä Pariisi-kortit, joista vaihtoon lähtee vain vajaa 10.

Tänä aamuna kun heräsin, puin päälle ja lähdin, mihinkäs muuanne kuin Keräilypäiville!!! En ostanut juur mitään, sillä jotenkin sain eilisestä niin korttivimmani tyydytettyä, ettei vaan jaksanut plarata. Muutaman ostin ja ei voi kuin hämmästellä sitä hintatasoa. Kun yks myy kortin viidellä sentillä, niin toinen pyytää siitä euron!!! Minä ostan mielummin niitä viiden sentin kortteja Hymy