...jonka laittoi minulle Mesikko.

Vastaan siis kysymyksiin, jotka ovat seuraavat:

1.
Montako blogiviestiä olet kirjoittanut blogiisi? Oliskos tämä nyt sitten 31.

2. Miksi aloit kirjoittamaan omaa blogia nettiin? Kirjoitan useita blogeja, mutta tätä blogia aloin kirjoittamaan siksi, ettei ollut muita korttibologeja:( Siis kaikenlaisia korttiaskartelublogeja on pilvin pimein.

3. Millä nettisivuilla käyt kun olet netissä? www.blogilista.fi, www.gmail.com,

4. Onko sinulla omaa kotisivua netissä (blogia ei lasketa)? Ei ole. Olen huono niitten kanssa, eikä minulla ole tarvittavia hermoja...

5. Osaatko puhua muita kieliä kuin äidinkieltäsi? Mitä kieliä? Suomea ja ihan liikaa. Muiden kielten suhteen olen aika lailla vaitonainen.

6. Mitä ohjelmia seuraat TV:stä? Saks. dekkarit, Kotikatu, Kunnian hinta

7. Hissi vai portaat?Molempi parempi! Riippuen tilanteesta.

8. Onnen- tai epäonnennumerosi? 6 tai 13 ihan miten vaan

9. Haasta vielä kolme bloggaajaa: Minulla ei ole aavistustakaan, kuka bloggaaja täällä sivuilla käy, jos käy? Mutta, haastan kolme seuraavaa!